Навіщо учителю, вихователю блог?


Навіщо учителю, вихователю блог? 

   Уточнимо: сучасному учителю, учителю 21-го століття. Яким має бути професійний блог, зокрема вчительський блог?    Щоб дати відповідь на ці запитання, потрібно окреслити ті завдання, які поставив перед собою вчитель, котрий вирішив вести такий мережевий щоденник, окреслити, які функції має виконувати створюваний ним блог.   Людей, які ведуть блог, називають блогерами. Сукупність усіх блогів Мережі прийнято називати блогосферою.     Інтернет –це надзвичайно потужний навчальний інструмент. Адже володіючи елементарними навичками пошуку можна отримати будь-яку інформацію і перетворити її спершу на знання, а потім і на досвід. Інтернет-блоги – це ті носії, які можуть і повинні перетворитися на своєрідну «позакласну школу» для учнів.    Щоб дати відповідь на ці запитання, потрібно окреслити ті завдання, які поставив перед собою вчитель, котрий вирішив вести такий мережевий щоденник, окреслити, які функції має виконувати створюваний ним блог.   Людей, які ведуть блог, називають блогерами. Сукупність усіх блогів Мережі прийнято називати блогосферою.     Інтернет –це надзвичайно потужний навчальний інструмент. Адже володіючи елементарними навичками пошуку можна отримати будь-яку інформацію і перетворити її спершу на знання, а потім і на досвід. Інтернет-блоги – це ті носії, які можуть і повинні перетворитися на своєрідну «позакласну школу» для учнів.Завдання професійного, зокрема вчительського, блогу:

  • спілкування та обмін педагогічним досвідом із вчителями-предметниками;
  • надання допомоги учням у навчанні;
  • педагогічна освіта батьківської громадськості;
  • надання психологічної допомоги учням;
  • самовдосконалення і самореалізація вчителя власника блогу.

      Завдяки Інтернет-технологія   перед вчителем відкриваються безмежні можливості. Вчитель повинен навчитися активно користуватись цим. Педагог має бути на рівні не лише  на одному рівні  з учнями,а й бути на крок попереду від них. Адже вчительська професія вимагає постійного самоподолання, саморозвитку, перезавантаження. І лише в результаті спільної діяльності вчителів, учнів, батьків  будуть вирішені основні педагогічні завдання, особистісне зростання учнів, що виражається в появі нових навичок і вмінь, необхідних для самонавчання і саморозвитку, професійне зростання  самого вчителя. 

   Ще Демокріт сказав, що «те тіло, що не рухається саме, не може примусити рухатися інше тіло». Отож, ведення блогу вчителем дає поштовх до особистісного розвитку,   а разом з цим до самореалізації.


Немає коментарів:

Дописати коментар