Інформаційне суспільство спонукає сучасного педагога працювати на випередження. Учитель повинен бути координатором інформаційного потоку, володіти сучасними методиками та новітніми технологіями. Сучасних школярів уже не задовольняє лише крейда і дошка вони прагнуть інноваційних форм навчання, так чи інакше пов’язаних з електронними матеріалами. Це вимагає від вчителя теж іти в ногу з часом, оволодівати новими ІТ-навичками.
Майбутнє наших учнів – це життя і праця у новому цифровому суспільстві, у якому володіння ІКТ є запорукою успіху. Тому в даний час Інтернет-сервіси стають надійними помічниками учителя, відкриваючи безліч можливостей для урізноманітнення навчально-виховного процесу. Ми повинні навчити учнів вчитись самостійно, це потреба часу. Але і вчителю потрібно вчитись, підвищувати свою кваліфікацію для себе. для учнів, яких навчаєш і яким цікаво навчатись, використовуючи комп’ютер.
Видатний вчений, мислитель і гуманіст Алі Апшероні писав: «Педагоги не можуть успішно когось навчати, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі». Мій досвід підтверджує ту тезу, що найважливішою складовою процесу навчання є не комп’ютери, а вчителі, озброєні методиками застосування комп’ютерних технологій. Насправді завести блог є надзвичайно легко і зовсім безкоштовно.
Для цього потрібно лише три речі:·
- перша - знання самого педагога;
- друга - його бажання, відчуття потреби в навчальному блозі;
- третя - наявність доступу до інтернету як у вчителя, так і в його учнів.
Існує декілька платформ, котрі дозволяють безкоштовно відкрити свій персональний блог:
blog.ru, Blog2x2.ru, WordPress та Blogger.
Рекомендую платформу Blogger. Чому саме Blogger? Причини доволі прості: створити блог на Blogger і досить легко, служба Blogger постійно оновлює свій інтерфейс, за час існування Blogger його прихильниками стало багато відомих особистостей.
Найвищою винагородою для учителя, безперечно, є авторитет серед учнів. Якщо вчитель має свій блог чи сайт, він просто виростає в очах своїх учнів. Для учня це означає, що його наставник іде в ногу з часом, цікавиться сучасними технологіями і з ним можна говорити про багато речей на рівних.Учитель не має права відставати від часу, в якому живе. Адже він – не лише основне джерело знань, а й організатор самостійної діяльності учнів.
Викладаючи у блозі свої матеріали, вчитель заявляє про себе, а підтримуючи (шляхом читання і коментування) блоги колег (як українських, так і зарубіжних), він сприяє утворенню професійної учительської спільноти в Мережі Інтернет.На жаль, серед багатьох педагогів, особливо старшого покоління, тих, кому за 50, побутує думка, що для навчання вчителю достатньо мати крейду і дошку. Безумовно, без них теж не обійтись. Але на часі – нові технології, які оптимізують навчальний процес, зрештою. наближають нас до сучасних учнів, які досить гідно обізнані із цими технологіями . Тому блогерство вчителів , на мою думку, на даний час стає все актуальнішим.
Немає коментарів:
Дописати коментар