Щоб дати відповідь на ці запитання, потрібно окреслити ті завдання, які поставив перед собою вчитель, котрий вирішив вести такий мережевий щоденник, окреслити, які функції має виконувати створюваний ним блог.
Функції блогу як щоденника майже такі як і щоденника звичайного паперового з тією лише різницею, що блог доступний величезній мережевій аудиторії, а паперовий щоденник – це особисте. Отож, основні функції професійного блога –це:
- самопрезентаія власника блогу;
- накопичення і зберігання інформації (фотоальбоми, відео, сховища посилань, сховища файлів);
- обмін інформацією;
- засіб віртуального спілкування ( з допомогою коментарів; дискусій, електронної пошти тощо);
- можливість «заходити» на блоги інших блогерів;
- дошка оголошень для учнів, батьків;
- розміщення додаткової цікавої інформації, що стосується тем уроків;
- додаткові заняття для обдарованих дітей та тих, хто з певних причин має прогалини.
- спілкування та обмін педагогічним досвідом із вчителями-предметниками;
- надання допомоги учням у навчанні;
- педагогічна освіта батьківської громадськості;
- надання психологічної допомоги учням;
- самовдосконалення і самореалізація вчителя власника блогу.
Немає коментарів:
Дописати коментар